Обміну та повернення належної якості товару немає.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»
та Переліку Товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), що є Додатку № 3 до
Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172,
не підлягає поверненню перелік непродовольчих Товарів, у тому числі:
лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник),
плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
Обмін та повернення товару неналежної якості.
Обмін та повернення неналежної якості товару відбувається у порядку та на умовах, визначених згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
У разі виявлення істотних недоліків (згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»), які виникли з вини виробника (продавця) товару,
підтверджених висновком експертизи, або невідповідність замовленню покупця, споживач повинен звернутися до продавця з письмовою заявою,
до якої необхідно додати ксерокопію розрахункового документу (касовий чи товарний чек, видаткову накладну, інше), та фото/відео підтвердження на момент звернення.
Для обміну або повернення товару неналежної якості покупцеві необхідно надати:
- Товар, який не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики (у разі їх наявності), повністю укомплектований, повне збереження заводської упаковки
- Товарний чек (видаткову накладну) з датою продажу.
Пункт повернення та обміну товару.
Повернення чи обмін товару можливий на нашому складі у м. Київ (за попередньою домовленістю). Якщо Ви знаходитесь в іншому регіоні України, повернення та обмін товару необхідно відправити компанією «Нова Пошта».
Транспортні витрати по поверненню або обміну товару неналежної якості бере на себе компанія.
Строки і умови повернення коштів.
Грошові кошти повертаються покупцю на р/р, з якого було здійснено оплату за товар, при умовах виконання Правил обміну і повернення товару та висновку про виробничий брак. Повернення коштів здійснюється протягом семи робочих днів з дня звернення покупця.
Увага!
Обмін або повернення товару здійснюється тільки після з'ясування причин його невідповідності критеріям належної якості і підтвердження того, що умови експлуатації не порушені.
При отриманні товару у перевізника необхідно перевірити його комплектність, цілісність і відповідність із замовленням.