+380 (95) 007-04-73 +380 (68) 596-09-82
info@alu-met.com.ua

Київ, вул.Червоноткацька, 59а

Повернення та обмін товару

Обміну та повернення належної якості товару немає.

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» 

та Переліку Товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), що є Додатку № 3 до

Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172,

не підлягає поверненню перелік непродовольчих Товарів, у тому числі:

лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник),

плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).

Обмін та повернення товару неналежної якості.

Обмін та повернення неналежної якості товару відбувається у порядку та на умовах, визначених згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

У разі виявлення істотних недоліків (згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»), які виникли з вини виробника (продавця) товару,

підтверджених висновком експертизи, або невідповідність замовленню покупця, споживач повинен звернутися до продавця з письмовою заявою,

до якої необхідно додати ксерокопію розрахункового документу (касовий чи товарний чек, видаткову накладну, інше), та фото/відео підтвердження на момент звернення.

Для обміну або повернення товару неналежної якості покупцеві необхідно надати:

  1. Товар, який не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики (у разі їх наявності), повністю укомплектований, повне збереження заводської упаковки
  2. Товарний чек (видаткову накладну) з датою продажу.

Пункт повернення та обміну товару.

Повернення чи обмін товару можливий на нашому складі у м. Київ (за попередньою домовленістю). Якщо Ви знаходитесь в іншому регіоні України, повернення та обмін товару необхідно відправити компанією «Нова Пошта».

Транспортні витрати по поверненню або обміну товару неналежної якості бере на себе компанія.

Строки і умови повернення коштів.

Грошові кошти повертаються покупцю на р/р, з якого було здійснено оплату за товар, при умовах виконання Правил обміну і повернення товару та висновку про виробничий брак. Повернення коштів здійснюється протягом семи робочих днів з дня звернення покупця.

Увага!

Обмін або повернення товару здійснюється тільки після з'ясування причин його невідповідності критеріям належної якості і підтвердження того, що умови експлуатації не порушені.

При отриманні товару у перевізника необхідно перевірити його комплектність, цілісність і відповідність із замовленням.